Hill Climb Racing ایرانی از راه رسید + دانلود بازی
خنده_____جالب____دیدنی
Hill Climb Racing ایرانی از راه رسید + دانلود بازی
پنج شنبه 25 دی 1393 ساعت 14:34 | بازدید : 4684 | نویسنده : مهدی | ( نظرات )

یک بازی اعتیاد آور ایرانی که نسخه جدید آن وارد بازار شده است و توانسته است مخاطبان زیادی پیدا کند. شاید در نگاه اول با دیدن تصاویری از بازی پیش خود فکر می کنید که این بازی بسیار ساده و کسل کننده و یا حتی بچه گانه بنظر برسد ولی این کاربران سخت در اشتباه هستند شما با یک بار نصب کردن این بازی دیگر قادر به حذف این بازی نیستید و دوست دارید تا آخرین مرحله بازی را انجام دهید و حتی شما این بازی را به دیگر دوستانتان پیشنهاد می کنید. این بازی تمامی مخاطبان را درگیر گذر زمان خود می کند رده های سنی این بازی برای تمامی سنین کودکان تا بزرگسالان می باشد.

ماشین سواری

همیشه بازی های ماشین سواری و یا موتورسواری مخاطبان ویژه خود را دارد. اینگونه بازی ها در حین سادگی و سبکی از گیم پلی بسیار قوی استفاده می کنند. این بار یک بازی ایرانی به نام سالار را به کاربران دریچه فناوری اطلاعات معرفی می کنیم لطفا همراه ما باشید. 21 ماشین و موتور مختلف در 8 مرحله بی‌انتها کاملا متفاوت و متنوع با فیزیک کاملا واقعی و طبیعی، ماشین مورد علاقه‌ خود را بخرید، موتور، لاستیک‌ها، کمک فنرها و باک بنزین آنرا ارتقاء دهید همچنین می‌توانید ارتفاع ماشینتان را تغییر دهید. رینگ مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و ماشین رویاهایتان را بسازید، فقط یک چیز می ماند و آن ضبط است، با هر مرحله ارتقاء ضبط یک آهنگ اضافه می‌شود و شما به راحتی می‌توانید در هنگام بازی آهنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید تا لذت بازی دوچندان شود. حال ماشینتان را برانید، سکه‌ها را جمع کنید، باک خود را با خوردن بنزین پر کنید و از روی موانع بپرید و در آسمان بچرخید تا پول بدست بیاورید و با آن ماشین بخرید، مرحله‌های مختلف را باز کنید و ماشینتان را ارتقاء دهید.

گرافیک و رابط کاربری

این بازی به صورت دو بعدی طراحی و ساخته شده است. طراحی این بازی بسیار ساده اما جذاب می باشد. وسیله های نقلیه در حد یک بازی ایرانی به خوبی به تصویر کشیده شده است که انتخاب ماشین های ایرانی شاید یکی از مزیت های مثبت بازی می باشد. البته در به تصویر کشیدن ماشین ها بسیار عمل شده است و تصاویر به صورت آماتور و کارتونی می باشد. البته لازم به ذکر است نقشه ها و وسایل نقلیه متفاوت این بازی را از یک رنگی و سادگی خارج ساخته است.

بازی سالار

گیم پلی

برای شروع یکی از مسیرهای شهر تهران را انتخاب کنید و یک وسیله نقلیه را انتخاب می کنید. در مرحله دوم لاستیک مورد نظر را برای اتومبیل خود انتخاب می کنید و تجهیزات اضافه برای وسیله‌ی نقلیهِ خودتان می خرید. با شروع بازی شکل زیبای قرار گرفتن وسیله‌ی نقلیه و انیمیشن های زیبا قابل مشاهده است نمای از برج آزادی و برج میلاد در حالت شبانه مشاهده خواهید کرد. وسیله‌ی نقلیه به دلیل 2 بُعدی بودن فقط به سمت جلو و عقب حرکت می کنند. در سمت راست پدال گاز و سمت چپ ترمز قرار دارد که برای زاویه دادن به وسیله نقلیه و چرخیدن نیز استفاده می شود. با پدال گاز سر ماشین به سمت بالا و با ترمز به پایین هدایت می شود. پول ها و تپّه ها را رد کنید تا به مرحله های بعدی برسید. با رسیدن به مرحله های بعدی پول برای ارتقای وسیله‌ی نقلیه یا خرید آن یا خرید نقشه ذخیره کنید .حواستان به سوخت خود باشد، هر چند صد متر یا بیشتر سوخت قرار دارد و باید قبل از تمام شدن سوخت ها به سوخت بعدی برسید. بازی در شروع کمی خسته کننده است ولی با پیشرفت کردن، به هیجان بیشتری خواهید رسید.

بازی سالار

و اما مهمترین قسمت این بازی ماشین های موجود است که در این بازی ماشین‌های، ژیان، فولکس قورباغه‌ای، رنو pk، پیکان، پژو 504، پراید، سمند، پیکان وانت، پراید وانت، نیسان آبی، بی‌ام‌و 2002، تندر 90، پژو پرشیا، بنز معماری، پژو 206، پژو 405، پاترول، زانتیا (تغییر ارتفاع مجانی)، پیکان شیش در (بنزین نامحدود)، موتور تریل، موتور بی ام و موجود می باشد که در مراحل بعدی به گفته ی سازنده اضافه خواهد شد.
 
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

بازی سالار بازی سالار بازی سالار

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 23.84 مگابایت
 • نسخه: 1.21
 • اجرا در: اندروید 3.2 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
نظر سنجی

نظر شما راجع به این وبلاگ چیست؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 5344
بازدید کل : 122694
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 188
تعداد آنلاین : 2



سيكس دانلود


چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند سیکس دانلود 
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (سیکس دانلود)و آدرس 6download.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 144
:: کل نظرات : 188

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 236

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 109
:: بازدید ماه : 5344
:: بازدید سال : 12127
:: بازدید کلی : 122694
با کلیک بر روی 1+ سیکس دانلود را در گوگل محبوب کنید